Budujte svoji dobrou pověst a značku s marketingovým expertem Jaroslavem Fabiánem (marketingový ředitel společnosti ESET software). Navštivte aplikovaný víkendový workshop, jako zastávku na cestě k vypracování vaší vlastní strategie. Připravujete-li zásadní změnu v nabídce, chcete-li nastartovat již běžící podnikání nebo zcela začínáte, získejte praktické tipy jak na to.
Když nebudujete svoji značku vy, dělají to za vás druzí! Značka je vaše pověst!
Z OBSAHU
HLAVNÍ CÍLE
Pro koho to je?
– Podnikatelé, kteří se soustředí intenzivně na svou práci, ale na budování značky pořád nějak nemají čas.
– Živnostníci, kteří vnímají, že jsou značkou, ale nevědí, jak to rozvinout a dát o sobě vědět.
– Korporátní pracovníci, kteří chtějí posílit a podporovat brand, v němž žijí a pracují.
– Lidé z marketingu, kteří se chtějí nechat inspirovat.
– Všichni jednotlivci, kdo si chtějí ujasnit, jak budovat svoji pověst, být prospěšný a umět se prezentovat tak, aby se dostavil úspěch.

Informace:
KDY: 19. - 21.10. 2018
(příjezdy v pátek večer, program sobota od 9:00 do neděle 15:00)
KDE: Květnov 53, Vysočina. www.kvetnov.cz
(Ubytovaní v čtyřlůžkových pokojích, veškeré vybavení a komfort)
Maximální počet: 12 účastníků
Vaše investice: 5200,- plus DPH (Částka s DPH je 6292,- Kč)
Co je v ceně: * 16 hodin intenzivního workshopu, tréninku * plná penze – dobra, zdravá strava * prostory a ubytování účastníků od pátku večer do neděle odpoledne * dva lektoři
Co není v ceně: doprava účastníků na místo
Přihláškový formulář naleznete ZDE.
O lektorech:
JAROSLAV FABIÁN
marketingový ředitel ESET Česká republika
Jaroslav je otec dvou rozverných dětí, milovník vína, zodpovědný požitkář a kavárenský povaleč, který posledních 23 let buduje profesní kariéru na poli marketingu technologických firem. Mezi klíčové úspěchy bezesporu řadí vybudování značky ESET v ČR na pozici jedničky na trhu antivirových řešení, je autorem prvního partnerského programu a portálu ESET celosvětově, motorem využití netradičních projektů pro podporu značky. V roce 2015 byl finalistou soutěže CORK – Czech Marketing Awards. Rovněž je certifikovaným Brain-based koučem využívajícím vlastní přirozené kombinace empatie a orientace na výsledek pro rozvoj členů svého týmu i vybraných přátel z řad externích klientů.
„Marketing je pro mne především příležitost k využívání kreativity a zdravého rozumu (žádná věda) za účelem dosažení dlouhodobého cíle.“
Chybí vám ještě nějaké informace? Pište na monika@umenivpraci.cz
